3 kielichów
#23

Studiuję sobie kielichy. jak kielichy to emocje i relacje.

odrzucając kryterium większych i mniejszych arkanów, jak interpretujecie 2 i 3 kielichy na pytanie o to, czy to jest partnerka docelowa?
mam małe doświadczenie. kiedyś ktoś mi kładł karty na uczucia, pokazała się 2 kieli z Waita. dostałam interpretację, ze spotkam miłość zycia. jednak była to zapowiedz romansu. wszystko odbyło się na poziomie rozmów, myśli.choć źródła różnie podają. też teraz rozważam 2 i 3 kielichów na pytanie: czy to jest moja partnerka/ mój partner docelowa/y?

interpretując obrazki, mówię, ze tak.

popatrzcie proszę:

[Obrazek: two_of_cups.jpg], [Obrazek: three_of_cups.jpg].

dwójka jest pokazana jako miłość, uwieńczona nawet ślubem, który zakończy się hucznym weseliskiem (3 kiele). jednak nie wiem, czy nie wyszły tu pragnienia osoby pytającej.

kto ma jakiś pomysł? będe wdzięczna za podpowiedź.
Odpowiedz
#24

Mi 2 i 3 kielichy pokazały romans i niezobowiązującą relację, która początkowo dość przyjemna, szybko się skończyła. Choć były to karty wieńczące rozkład, także pewnie to było decydujące. Jeśli jedna z nich otwiera rozkład a zamyka go karta ważniejsza, poważniejsza i także pozytywna wydźwięk interpretacji będzie inny, na pewno korzystniejszy.
Odpowiedz
#25

A jak 3 kielichów odnosi sie do przyszłej sytuacji finansowej?
Rozumiem, ze to szczęśliwy okres bycia przy kasie
Odpowiedz
#26

Malina napisał(a):Studiuję sobie kielichy. jak kielichy to emocje i relacje.

odrzucając kryterium większych i mniejszych arkanów, jak interpretujecie 2 i 3 kielichy na pytanie o to, czy to jest partnerka docelowa?
mam małe doświadczenie. kiedyś ktoś mi kładł karty na uczucia, pokazała się 2 kieli z Waita. dostałam interpretację, ze spotkam miłość zycia. jednak była to zapowiedz romansu. wszystko odbyło się na poziomie rozmów, myśli.choć źródła różnie podają. też teraz rozważam 2 i 3 kielichów na pytanie: czy to jest moja partnerka/ mój partner docelowa/y?