Zadawanie pytań podświadomości przez sen i odwoływanie umów.
#1

Witam, jestem w tym temacie początkująca, przez większość mojego życia powtarzają się schematycznie te same problemy i niepowodzenia więc zaczęłam szukać źródła ich przyczyny. Przeczytałam na którejś ze stron internetowych że można zadać przed snem pytanie do swojej podświadomości, w moim przypadku pytanie brzmi co jest przyczyną moich cierpień i z czego powinnam się uwolnić aby zmienić ten stan rzeczy, poprosiłam równiez o to aby dała mi jasno do zrozumienia o co chodzi i żebym to na drugi dzień zapamiętała. Na razie robię to od dwóch dni i jestem w szoku że wszystko pamiętam i każdej nocy jest to inna sytuacja. Pierwszego dnia śnili mi się teście, z teściową nie utrzymuję kontaktu wiele zła mi wyrządziła i wiem że ona świadomie lub podświadomie źle mi życzy, teść natomiast już nie żyje ale również wiele złego mi zrobił. Druga noc mój zmarły ojciec i mój były chłopak ( pierwsza miłość). Moi rodzice nie byli nigdy zadowoleni z moich partnerów choć fakt że ten pierwszy dużo zamieszania zrobił w mojej rodzinie, był to dla mnie toksyczny związek. Mój obecny mąż również nie był zaakceptowany przez moich rodziców. Mój ojciec przed śmiercią dużo nam złorzeczył (dosłownie), zmarł jak byliśmy skłoceni. Wiem że przez niego również nie układa mi się w życiu. Tak jak dla moich rodziców tak i dla teściów najważniejsze były pieniądze i to właśnie w tej kwestii najbardzjej powtarzają się nam problemy. Jak już odbijemy się od dna i wydaje się już być dobrze to to dobrze nie trwa długo iznowu jest dno, ponieważ nie mogę powiedzieć że to są jakieś drobne problemy które za chwilkę mijają. Nie jest to przypadek, lub tak nagminnie w dzisiejszych czasach nagłaśniany kryzys. Ja wiem że coś jest na rzeczy. Dziś będę ponownie rozmawiać z podświadomością i ciekawa jestem co tym razem mi powie. Najgorsze jest to że wiem iż od tych dwóch spraw muszę się uwolnić ale nie wiem w jaki sposób to zrobić, jak się od tego ociąć, pewnie