koniunkcja Księżyca z Saturnem w horoskopie urodzeniowym
#1

[ATTACHMENT NOT FOUND]

Dzień dobry wszystkim,
dużo się naczytałam o horoskopach. Powiedzmy, że potrafię je odczytać, ale nie oszukujmy się - nadal jestem jeszcze początkująca. Jestem Baranem z 21.03.1990. Urodziłam się o 12:10 w południe. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że zawsze kiedy patrzę w mój horoskop nie wiem co mam zrobić z koniunkcją Księzyc Saturn. Jestem ciekawa czy to ona jest odpowiedzialna za mój jakby półroczny spadek ambicji, depresję, wkręcanie sobie różnych spraw. Od pewnego czasu nie mam takiego poweru w życiu. Bardzo długo pracuję, każda czynność zajmuje mi więcej czasu. Jestem jakby takim lelum polelum.
Kiedyś taka nie byłam. Działałam szybko jak na Barana przystało- a obecnie widzę, że 'gorsi' prześcigają mnie nawet w mojej ulubionej dziedzinie.
Chciałabym się Państwa spytać czy tak będzie już zawsze? Co można jeszcze odczytać z mojego horoskopu?
Problemem u mnie chyba jest też brak decyzyjnośći jeśli chodzi o sprawy zawodowe i osobiste. Obecnie jestem samotna -od dobrych kilku lat nie byłam w żadnym związku. Czuję, że mi się po prostu nie chce. A z drugiej strony chciałabym- nie wiem jak mam pogodzić te dwie sprzeczności.

Czy coś jest takiego w moim horoskopie jeszcze co mnie jakby blokuje? Czasem zachowuję się bardzo racjonalnie, nawet zbyt racjonalnie. Nie ma od pewnego czasu u mnie tej ISKRY, tej świeżości, która byłą wcześniej... bardzo mi jej brakuje. Nie wiem co mam z tym zrobić.

Aha, jeszcze chciałam się o coś Państwa spytać. Czy kiedykolwiek w przyszłości ktoś na mojej drodze się pojawi? Chodzi mi o to, że ja może nie widzę adoracji, nie widzę aby ktoś się starał.. Mam pełno kolegów, czasem mi się wydaje że ktoś czegoś ode mnie chce, ale sama wstydzę się wyjść z inicjatywą. Czuję jakbym nie uczestniczyła w życiu. czuję się pasywnym obserwatorem a nie uczestnikiem...