I znów ta sama karta? 9 buław
#1

Witajcie

Ja jestem małą, początkującą wróżką....a już karty dają mi znaki...staram się je zrozumieć....niestety
Chciałabym, abyś ktoś pomógł mi to zinterpretować-cały czas losuje sobie kartę i wychodzi-> 9 buław
Rano, wieczór, następne kolejne dni po sobie-> 9 buław (po tasowaniu)-już zaczyna przeszywać mnie dreszcz jak widzę tę 9 buław (dziś znowu)
i to jest moje pytanie, wiem że niedokładne, ale po prostu nie wiem czego one chcą, a wszyscy mówią że coś chcą mi przekazać. Macie dużo lepsze doświadczenie niż ja, to trudne wiem: Co chcą ode mnie karty? Co może oznaczać ta 9 buław dla mnie. Krótkie info moge o sobie dać jesli to pomoże
jako karta dnia....
choć przed chwilą zadałam pytanie(nie pamietam go niestety, z podekscytowania ze znówto samo) i znowu to wyszła jako ostatnia z trzech-choc wziełam inna talie kart
Odpowiedz
#2

9 Buław

[Obrazek: 9a4f413876c001012c0402b66c3ecee1.jpg]
Na karcie widzimy kobietę w pozycji obronnej, szykującą się do odparcia ataku, którego się spodziewa z każdej strony często niesłusznie i  na wyrost. Na jej twarzy maluje się nieufność wskutek jej bolesnych rozczarowań z przeszłości. Jej postawa zdaje się mówić - nie podchodź zbyt blisko, trzymaj się na dystans, nie ufam Ci bo zapewne tak jak wszyscy do tej pory chcesz mnie skrzywdzić (lub ponownie skrzywdzić), odejdź, nie zbliżaj się do mnie.

Kobieta ta aby uchronić się przed bólem odgrodziła się od uczuć, (choć wiele ich w sobie ma) , nie dopuszcza ich już do siebie oraz osób, którzy chcą ją nimi obdarzyć. Karta może reprezentować atrakcyjną kobietę (lub przystojnego mężczyznę) ale o zamkniętym sercu, która nie szuka i nie oczekuje. Jest to typ biernego obserwatora, lubi wiedzieć co się dzieje, ale... dystansuje się, przybierając postawę nieco napiętą i sztywną...

Jako rada mówi aby zachować ostrożność, nie wystawiać się na ciosy, nie ustępować ale jest także informacją aby w tym wszystkim nie zamykać się w sobie.