Pytanie do Hyacynta
#1

Witaj, mam na imię Renata. Wiem, że od ok. 3 lat miałam niekorzystny układ planet i porażki we wszystkich sferach życia, nie wiem jak zadać pytanie. Chodzi mi o to czy ten układ już teraz będzie korzystniejszy (czy moja karma już się skończyła).
Odpowiedz
#2

Nie jest to pytanie z zakresu astrologii horarnej. Pytania horarne są zadawane odnośnie konkretnych problemów nurtujących pytającego. To o czym piszesz odnosi sie do progresji horoskopu natalnego lub tzw. dyrekcji łuku solarnego horoskopu natalnego.

Twoje wnioski ogólne można sprecyzować poprzez dyrekcje łuku solarnego lub progresje sekundarne , ale do tego potrzebna jest znajomość dokładnego horoskopu natalnego , którym się obraca na dany rok życia.

Pozdrawiam.. Uśmiech

Czy człowiek nie umiejący liczyć, który znalazł czterolistną koniczynę, ma też prawo do szczęścia? - Stanisław Jerzy Lec
Odpowiedz
#3

Czy To jest bardzo obszerne zadanie? Ja nie znam się na astrologii.
Odpowiedz
#4

1. Należy sporządzić horoskop natalny - trzeba znać datę , godzinę i miejscowość urodzenia.

2. Na podstawie horoskopu natalnego sporządza się dyrekcje lub progresje nakładając na horoskop urodzeniowy (przy pomocy programów astrologicznych).

3. Przeprowadza się analizę układu tychże horoskopów , ale jest to stosunkowo czasochłonne zajęcie ponieważ dotyczy całego życia pytającego.

Pozdrawiam

Uśmiech

Czy człowiek nie umiejący liczyć, który znalazł czterolistną koniczynę, ma też prawo do szczęścia? - Stanisław Jerzy Lec
Odpowiedz
#5

Ja nie chcę na sferę zdrowia, chodzi mi o sferę zawodową i emocjonalną. Uśmiech
Odpowiedz
#6

Jeśli masz sprecyzowane konkretne pytanie to szybciej i łatwiej uzyskasz odpowiedź przy pomocy horoskopu horarnego. Ale jeśli wolisz sporządzić dyrekcje wtedy trzeba na to troszkę poczekać.

Ale wtedy należy podać dokładną datę urodzenia (wraz z godziną i miejscowością). Uśmiech