Mój sen - karta tarota
#1

Witam,
Miałam bardzo osobliwy sen, proszę o interpretacje. Sniło mi się że leżałam na łóżku i obok mnie leżała karta tarota z Alicji z Krainy czarów, na karcie była Alicja z długimi włosami takimi jak ja oraz kocur. W penym momencie okazało się że kocur zaczyna splatać się z moją głową
Pozdrawiam, Uśmiech
Odpowiedz
#2

Ciekawe. Pamiętasz, która to z kart Tarota?
Odpowiedz
#3

A być może zaczynasz naukę z kartami, dlatego miałaś taki sen. Być może też karty podkreślają, żebyś bardziej im zaufała, albo chcą Ci coś powiedzieć. Marlena ma rację, dobrze byłoby wiedzieć jaka to karta Uśmiech I ta dziewczyna z tymi włosami jest ważna, jaki kolor miały te włosy, czy były piękne czy jakoś zaczesane. Okazuje się, że najdrobniejsze szczegóły są w stanie powiedzieć więcej.Tak samo z kocurkiem, jaki kolor? Czasami kocurki to ostrzeżenie na nasze środowisko, pozdrawiam Uśmiech
Odpowiedz
#4

Witam,
Nie znam się na kartach więc tym bardziej byłam zaskoczona takim snem. Na tej karcie Alicja miała długie gęste i brązowe włosy tak jak ja. Jeśli dobrze pamiętam uciełam kawałek karty w miejscu włosów Alicji tak jak bym je skróciła. Automatycznie chyba sobie sobie skróciłam włosy. A kocur był puszty kolor szary.
Włsy Alicja miała proste i rozpuszczone.
Jeśli karty chcą mi coś powiedzieć czy to znaczy że powinnam poprosić o wrożbę?
Pozdrawiam
Odpowiedz
#5

Zwierzęta często przedstawiają instynkty i popędy, to co jest poza świadomą kontrolą i kot dobrze to obrazuje, bo jest to zwierzę, jak wiadomo, wolne i niezależne.
To, że splata się z głową, miejscem racjonalnego umysłu, psychiki może pokazywać, ze to co nieświadome, zostaje zasymilowane że świadomością i uświadomione i w ten sposób poddane kontroli racjonalnej części umysłu. Kolor szary czasem nazywa się kolorem zmartwychwstania, a więc i jakiejś przemiany.
Nie sądzę, żeby to karty chciały coś powiedzieć. Symboliczne przesłanie z karty we śnie raczej odbiera się bez wątpliwości, np budzi lęk.