Wahania nastroju
#1

witajcie w ten słoneczny dzień Uśmiech

mam taki problem:
moja Przyjaciółka miewa niesamowite wręcz wahnięcia nastroju. związane są one dosłownie z każdą częścią jej życia, to jest pracą zawodową, rodziną, obecnym towarzyszem. jednego dnia wszystko jest super, dziewczyna szaleje z uśmiechem, zaraża optymizmem, tego samego dnia wieczorem jest poważny dół emocjonalny, niemożność dostrzeżenia jakichkolwiek weselszych odcieni. rano następnego cynizm. w południe znowu ok.

już wiele czasu próbuję rozgryźć co jest, wychodzi mi wciąż, że są to jakieś "zaległości" dzieciństwa, czy coś, co wtedy miało miejsce w jej życiu i tak już pozostało - nerwica, niesamowicie duża samokrytyka, nieumiejętność kontrolowania emocji (w sensie - jeśli musi w oficjalnych sytuacjach, to umie to zrobić, jeśli chodzi o rodzinę, bliskie osoby - często nie potrafi).

nie znam się na runach, ale może istnieje jakiś skrypt (lub ktoś z Was umiałby go ułożyć), by pomóc jej w złagodzeniu tych wahnięć nastrojów, napięć emocjonalnych? myślę, że mogłaby wtedy trochę odpocząć i zobaczyłaby, że możliwe jest pozbycie się tego z jej życia.

co doradzacie?
Odpowiedz
#2

Co doradzam...hmmm
Jeśli to PRZYJACIÓLKA...wielkimi literami...to....akceptuj to, jaka jest....
Sama piszesz...mam problem...Ty masz problem...
więc nie rozgryzaj...ale rozmawiaj, jeśli problem zdrowotny...doradź wizytę u lekarza...
Skrypty tylko mogą wspomóc.....a nie wyręczać specjalistów...
..i nie decyduj za nią...

[Obrazek: 750174360.gif]
Odpowiedz
#3

dziękuję za Twoje słowa, zastanowiłam się nad tym, co powiedziałaś. zwłaszcza nad tym, że ja już odczuwam to jako problem.

chciałabym jej jakoś pomóc, ale mam coraz mniej pomysłów.
rozmowa jest zawsze, ale coraz trudniej mi idzie dotarcie do niej w tych gorszych momentach. są one też dłuższe i bardziej intensywne niż kiedyś.