Karty Bramy
#1

Ja jestem początkująca jeśli chodzi o karty - bramy. Prawdę mówiąc średnią uwagę na nie dotychczas zwracałam. Ale od pewnego czasu one mnie interesują, wobec czego proszę o Wasze wypowiedzi na temat doświadczeń i podejścia do kart - bram.
Zastanawiam się np. czy w sytuacji, w której pojawia się karta - brama musi nastąpić zmiana? A jeśli ona nie nastąpi (Pytający jej nie wprowadzi w życie), to skutki dla niego będą wielce negatywne? Czy też sam fakt, że brama się pojawiła wskazuje na to, że zmiana niewątpliwie nastąpi?
Jak to jest również z bramami zamkniętymi i otwartymi, o czym wspomina bodaj Suliga?
A także zastanawiam się czy w rozkładzie w pierwszej kolejności zwracamy uwagę na karty - bramy i jakie są karty z nimi sąsiadujące, a dopiero potem na pozostałe karty?
Odpowiedz
#2

Nagarku kochanie, poczytaj tu: http://dobrytarot.pl/viewtopic.php?f=6&t=345
Nadzieja uchyliła nam rąbka tajemnicy :icon-wink:
Powiem nawet, że całkiem spory rąbek Lol
Odpowiedz
#3

ilekroć w rozkładzie pojawia się karta brama jest ona pewnego rodzaju informacja o przymusie zdarzeń , które będą miały miejsce.