Znaki zodiaku widziane przeze mnie.
#1

Odrazu zaznaczę, że nie znam się na horoskopach i nigdy nie przykładałam do tego jakiejś większej wagi ( bardziej już numerologia, sny). Przez lata obserwacji zauważyłam pewne stałe cechy danych znaków. Opisy z internetu wg mnie nie rzadko ani trochę nie pokrywają się z rzeczywistością. Moja wypowiedź będzie zbiorem tylko luźnych przemyśleń i nie ma na celu nikogo urazić.  Kwiatek Buźki
Baran - Baranów znam dużo, bliskie mi osoby to barany ( moja mama i ciocia ) Bardzo lubię ten znak. Barany kojarzą mi się z asertywnościa. Mówią to co myślą przyparte do muru i robią to często w sposób dosyć ostry. Nie chcą nikogo tak naprawdę urazić, mają potem wyrzuty sumienia, bo ludzie się obrażają a one po prostu powiedziały prawde. Takie są barany wg mnie asertywne i nieco ostre w wypowiedziach. Bez względu na płeć, charakter czy numerologię. Barany wg mnie mają najlepsza intuicję ze wszystkich znaków zodiaku poparta doświadczeniem. Są często uduchowione Uśmiech
Byki - dużo moich byłych było bykami, więc może dlatego taki wredny opis o bykach  Rotfl  Byki uważają się za realistów, a są mimo tego marzycielami . Byki postrzegam szczególnie te z maja jako nieco leniwe i wygodnickie. Wszystkie byki jakie znam chciałyby dojść do celu, ale nie napracować się. Są też wesołe, gościnne, wygodnickie, potrafią dojsc do celu wykorzystując inne osoby, albo układają sobie życie dzięki pracy bliskich osób z otoczenia, np wchodzą w spółkę z kimś z rodziny, potem niewiele robią, ale zgarniają kasę..liczą często na pracę po znajomosci, patrzą na kontakty, otoczenie i atmosferę ile można ugrac i wyciągnąć z danego środowiska, ale są też bardzo miłe i cieple i są świetnymi gospodarzami.