Portret Morfeusza
#1

Jak wiecie, przygodę z Tarotem dopiero zaczynam, ale dzięki szyfrowi obliczyłem swój portret psychologiczny, będę wdzięczny za interpretację.
Chociaż jeszcze kompletnie nie znam się na znaczeniach kart, to wynik w moim przypadku wydaje się interesujący, tak podpowiada mi intuicja.

1. Dzieciństwo - [dzień urodzin 18] – XVIII KSIĘŻYC
2. Wiek średni - [miesiąc 02] - II ARCYKAPŁANKA
3. Wiek dojrzały -[rok 1+9+8+7= 25-22=3] - III CESARZOWA
4. Podświadomość - czyli lęki, kompleksy, blokady, często nie uświadamiane(poz.1+poz.2) [18+2=20] – XX SĄD OSTATECZNY
5. Świadomość - aspiracje, dążenia, cele, moralność, etyka, sfera samorealizacji(poz.2+poz.3) [2+3=5] – V ARCYKAPŁAN
6. Nadświadomość -czyli ukryte talenty, zdolności, a także duchowi opiekunowie (poz.4+poz.5) [20+5=25-22=3] – III CESARZOWA
7. Misja do wykonania - zadanie do wykonania, z jakim człowiek przyszedł na świat(poz.4+poz.5+poz.6)
[20+5+3=28-22=6] – VI KOCHANKOWIE
8. Dary jakie otrzymujemy by wypełnić misje -potencjał umożliwiający i ułatwiający wykonanie misji
(poz.2+poz.6) [2+3=5] - V ARCYKAPŁAN
9. Kim byłem w poprzednim wcieleniu - (poz.1-poz.2) [18-2=16] – XVI WIEŻA
10. Co robiłem - (poz.3-poz.2) [3-2=1] – I MAG
11. Karmiczne zadanie - (poz.10-poz.9) [16-1=15] – XV DIABEŁ
12. Karta harmonii psychicznej - (poz.7+poz.8) [6+5=11] – XI MOC
13. Wewnętrzna analiza osoby, z czego zrezygnowała, co ukrywa - (poz.1+poz.4+poz.6)
[18+20+3=41-22=4] - XIX SŁOŃCE
14. Jak jest odbierana na zewnątrz – (poz.3+poz.5+poz.6) [3+5+3=11] - XI MOC
15. Sposób odpracowanie karmy –(poz.9+poz.10+poz.11-poz.7) [16+1+15-6=26-22=4] – IV CESARZ
17. Punkt komfortu karmy - (poz.6+poz.11) [3+15=18] - XVIII KSIĘŻYC
18. Jak pracować z misją na obecne wcielenie? (poz.8+poz.11) [5+15=20] - XX SĄD OSTATECZNY
Odpowiedz
#2

To sa prawidlowo obliczone dane portretu:

1. Ksiezyc
2. Kaplanka
3. Cesarzowa
4. Sad ostateczny
5. Kaplan
6. Cesarzowa
7. Mag
8. Kaplan
9. Wieza
10. Mag
11. Diabel
12. Koczankowie
13. Slonce
14. Moc