Wątek zamknięty

Moja piramidka - interpretacja
#1

Witam! Moja data urodzenia to : 3.12.1992

Przeglądałam co nieco moją piramidkę i szczerze mówiąc nie znam się na tym , ale wyczytałam, że te zera oznaczają, że będę miała raczej 'niestabilne' życie, do tego 3-jki... Ale widzę też sporo 6-tek, więc jak to się ma do tej niestabilności? 6-stka to chyba przede wszystkim chce mieć swój dom, rodzinę , kogoś do kochania.. I prawda jest taka, że milość jest moim priorytetem jednak związki rozpadają się bardzo łatwo i bardzo szybko. Jakoś intuicyjnie wyczuwam, że moje życie przejdę samotnie. Mógłby ktoś dokonać głębszej analizy mojej piramidy? Co dokładnie oznaczają te zera na dole? Na czym w zyciu powinnam się skupić, a co odpuścić?

Bardzo proszę o odpowiedź Kwiatek
#2

Masz 3 trójki
dzien 3
miesiac 12/3
1992/21/3
a wibracja 3 - jest towarzyska i nie oznacza samotności, z tym że jesteś teraz w pierwszym cyklu w 12 - a 3 z 12 oznacza tendencję do poświęceń i pozostawaniu w cieniu,