Proszę o interpretację daty urodzenia
#1

Witam serdecznie, proszę o interpretację mojej daty urodzenia . 17.05.1974

Od jakiegoś czasu interesuję sie numerologią i wróżbami , stawiam amatorsko karty klasyczne, ale jestem laikiem w tych dziedzinach. Niestety sama sobie jakos nie potrafię zinterpretować ani numerologii ani wróżb. Znam siebie sowoje problemy więc nie chce sie sugerować tą wiedzą. Jestem numerologiczną 7 więc interesuje mnie wszystko co nie z tej ziemi , co nie wyjaśnione, po trochu psychologia, parapsychologia, wróżby, jasnowidzenie itd. od dwoch lat życie mi sie wywraca do gory nogami, rozwód , utrata pracy , stagnacja na polach zawodowycm i uczuciowym. Wiem ,ze naszym życiem kierują i liczby i przeznaczenie, próbując jakoś zrozumieć zaistniały stan rzeczy, znalazłam tu opis jak obliczyć swoją piramidke, zrobiłam to , wydaje mi się,że dobrze ale za licho nie potrafie jej odczytać . Wiem ,że białe szczyty to czas pozytywnych przełomow w naszym życiu, chyba wiem na jakie lata mi przypadną. Natomiast wyliczyłam czarne szczyty ale nie umie ich przypisac na jakie lata przypadają. Moja wiedza na ten temat konczy sie na stworzeniu piramidki ale nie umie nic z niej odczytać. Proszę bardzo o intrpretacje daty urodzin i piramidki, co ona mowi? jakie wskazowki i rady z niej płyną, wiem ,że po niekąd przepowiada przyszłość , co w mojej jest zapisane? Bedę bardzo wdzięczna za pomoc i z góry bardzo dziękuję.

oto moje obliczenia Uśmiech

17-05-1974 7

I cykl - 5 formujący
II cykl- 8 produktywny
III cykl- 3 żniwny

IPZ- 4
IIPZ - 2
IIIPZ- 6
IVPZ- 8

I WYZWANIE- 3
II WYZWANIE-5
IIIWYZWANIE-2
Odpowiedz
#2

Jeszcze raz Proszę o interpretację, z góry dziękuję za poświęcony czas.
Odpowiedz
#3