Prośba o analizę numerologiczną / rozkład partnerski.
#1

Proszę o analizę numerologiczną mojego związku/ rozkład partnerski jeśli można, On urodzony: 16/02/1983, ja: 14/09/1982, przyznam, że sama mam blade pojęcie i jestem w tych kwestiach nowicjuszem, jednak decyzja o naszym dalszym współżyciu będzie od nas wymagała podjęcia bardzo ważnych decyzji, które poważnie odbiją się na naszym życiu zawodowym i rodzinnym, więc posiłkuję się gdzie mogę Uśmiech
Odpowiedz
#2

Według numerologii nie tworzycie związku karmicznego, ale wspólnie macie do przerobienia karmę 19 - karmę władzy.

Wkleję ogólny opis:
19 – Jest długiem nadużywania władzy. Miało miejsce nadużywanie władzy, tyranizowanie otoczenia, wykorzystywanie, a nawet bolesne krzywdzenie – w ogóle nie zwracając uwagi na krzywdę drugiej osoby. Zarozumialstwo i realizacja własnej ambicji nad potrzebami innych ludzi. Ta energia dąży do wypracowania wewnętrznej niezależności, do poznania własnego wnętrza. Brak koordynacji w naszym własnym działaniu przynosi straty materialne i ciągłą potrzebę budowania od podstaw. Uczy wrażliwości i poszanowania innych. Pojawiają się w naszym życiu osoby, gdzie należy działać wspólnie, ale jednocześnie wykazując szacunek dla ich własnego systemu wartości i opcji na życie. Wymaga wykazania własnej inicjatywy, autonomii i wrażliwości na drugiego człowieka. Należy zauważać drugiego człowieka i jego potrzeby, otaczać go ciepłem, wsparciem i miłością. Należy również pracować bez względu na brak akceptacji i dawać z siebie jak najwięcej dla świata.
Ta energia obdarza jednocześnie naturalnym zmysłem dowodzenia, który należy jednak wykorzystywać dzieląc się własną wiedzą z innymi – pozwalając im przy tym zachowywać ich własną indywidualność.
Odpowiedz
#3