Warsztat 18 - Prezent
#1

Witajcie  Uśmiech

Z racji tego,że obchodziliśmy ostatnio bardzo miły dzien Uśmiech  jak Dzień Dziecka postanowiłam mojemu sześcioletniemu synkowi sprawić prezent.Pytania bardzo proste Oczko :

1.Do czego służy?
2.Jaki ma kształt i strukturę.
3.Jakie elementy istotne w sobie zawiera?
4.Jakie kolory posiada?
5.Jaki to prezent?
6.Czy prezent ten sprawił mojemu synkowi radość?

Pytanie 5 .Jaki to prezent?celowo umieściłam na tej pozycji,abyście od razu  nie rzucali się na głęboką wodę tylko na spokojnie przeanalizowali wcześniejsze pozycje,aby następnie dopasować je do głównego tematu.Życzę wszystkim udanej zabawy i trafnych odpowiedzi.Pozdrawiam ciepło.... Uśmiech ...I DO DZIEŁA Ok !!!!
Odpowiedz
#2

8 Monet ,8 Bulaw,Księżyc ,7 Mieczy ,Moc,Głupiec ,Rydwan ,Król Monet
Nie znam się zbytnio na zabawkach dla chłopców ,ale jak patrze na karty to skojarzyły mi się z jakimiś narzędziami takimi jak :młotek,śrubokręt,szczypce ,kombinerki do majsterkowania ,być może to tez klocki Lego do budowania ,jakiś pojazd policyjny,wóz strażacki,koparka lub helikopter do latania. Również mogą to być zabawki do piaskownicy ,bądź coś do grania ,rzucania ,nie bardzo znam nazwę ale są w tym dwie male paletki ,które zakłada się na rękę i rzuca piłkę , która się do nich przyczepia,pistolet na strzałki ,kulki- który oczywiście służy do strzelania. Farby do malowania ,lub jakieś stempelki.
Druga wersja która widzę w Księżycu to może lornetka ,luneta ,do oglądania nieba,gwiazd , okulary przeciw słoneczne Oczko aparat do zdjęć
No i ostatnia bo nic tu już chyba więcej nie wymyśle kolorowy latawiec ,lub telefon do dzwonienia tak po tej 8 Bulaw .

Części plastikowe,gumowe ,może tez materiałowe, blaszane , kauczuk .Kolory :żółty,niebieski ,zielony ,szary,biały,czarny ,czerwony to te najbardziej które rzuciły mi się w oczy.
Uważam ze W tym Królu Monet prezent raczej mu się spodobał i mógł go już wcześniej chcieć.
Myślę ze na flet,gitarę,karaoke to jeszcze za mały Oczko