Horoskop ślubu
#1

Hej! Trafiłam na to forum zupełnie przypadkowo szukając jakichś for o astrologii. Mam horoskop ślubu koleżanki u której w małżeństwie nie dzieje się teraz zbyt dobrze. Nie znam się tak super na astrologii dlatego chciałam prosić Was dziewczyny i chłopaki o pomoc w interpretacji. Jak wiadomo, im więcej osób coś dołoży tym więcej szczegółów uda się uzyskać. Nie chcę podawać tu dokładnych danych ale jeśli ktoś będzie chciał to oczywiście służę godziną datą i miejscowością ślubu. Koło z aspektami wrzucam w załączniku. I teraz co mi się tu rzuca w oczy. Pluton centralnie na ASC, Merkury na DSC, Saturn blisko DSC i w dodatku w VII domu, domu związków. A jak wiadomo Saturn to Malefik czyli planeta złoczynna. Kolejny Malefik Mars w Raku. Hmmm, nie wygląda mi to ciekawie. Zrobiłam im tranzyty na przyszły rok i też nie wyszły ciekawe. Wychodzi im że ten związek zmierza ku upadkowi i przyszły rok a właściwie już jesienią tego roku zacznie dziać się tam rewolucja. A co Wy o tym myślicie?
Odpowiedz
#2

Wydaje mi sie, ze nalezaloby zaczac od synastrii i partnerskiego Uśmiech
Odpowiedz
#3

Nie wiem czy ona sama napisze bo w sumie mnie poprosiła żebym jej zerknęła a że ja się dopiero uczę i niestety nie mam tak dużej wiedzy dlatego chciałam zasięgnąć Waszej opinii. Wrzucam poniżej ich koło z partnerskiego i aspekty:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://zapodaj.net/0689dc12c5760.png.html">http://zapodaj.net/0689dc12c5760.png.html</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://zapodaj.net/bf5a171d59a9b.png.html">http://zapodaj.net/bf5a171d59a9b.png.html</a><!-- m -->

Żeby było ciekawiej jej w tym roku będzie tranzytował Saturn przez ASC więc może być ciekawie. W dodatku w solariuszu na 2015r jej mąż ma Plutona na ASC a ona z kolei ma Marsa na DSC więc wszystko wskazuje że rozpad tego związku mają poniekąd zapisany w gwiazdach. Mogę się mylić ale tak mi się po prostu wydaje.
Odpowiedz
#4