Karma - związki karmiczne
#1

Witam
Od razu chciałam wspomnieć, ze ezoteryka jest od niedawna moją pasją, więc jestem laikiem w tym temacie ale męczy mnie jedna kwestia mianowicie zastanawiałam się nad częstotliwością występowania w moim życiu związków karmicznych. Po głębszej analizie wydaje mi się, że prawie każdy mój związek może być określony mianem karmicznego. Czy może to być związane z tym, że moja prapra babcia "umarła z miłości"? Biedaczka była piękną kobietą, artystką, Zakochała się w carskim oficerze, kóry miał żonę. Zaszła z nim w ciąże. Jego żona z zadrości nasłała na nią zbirów, którzy poderżnęli jej gardło. Udało się ją uratować, ale ona zerwała sobie szwy, bo nie mogła żyć bez teego człowieka, a moją prababcię wychowywała jej siostra, która była sierotą, bo ojca nigdy nie poznała. Zastanawiam się czy może mieć to jakiś wpływ na moje związki i relacje w jakie się wplątuję, bo zawsze jest to okupione wielkim cierpieniem. Smutny Co sądzicie?
pozdrawiam
Odpowiedz
#2

Karma jest wtedy ,kiedy żyjemy według woli Wszechmogącego ,czyli "nieczynimy co drugiemu nie miłe "
Możemy z ludzmi zawiązywac tzw "węzełki karmiczne ,relacje itd "..
Np:Jeśli komuś niesiemy dobro ,to związujemy z nim węzeł -taki pozytywny nam tym samym odpali .
Z początku jest to" wiez karmy ",a te wiezi jednoczą się ze sobą ,tworzą sieć i wszystko zostaje silnie zaprogramowane ..
Czyli my wszyscy jeden -drugiemu oddajemy długi .
Jeżeli w kolejnym zyciu wcielamy się w tzw "sieć ",jesteśmy niewolnikami nie mając własnej woli .
Naszym zadaniem jest "AKARMA " (aktywne działanie )zgodne z wolą Boga ,a wszystkie węzełki (wiezi ,relacje) można rozwiązać ,tworząc "Ciało świetliste " .
Jak to zrobić ?
"wzajemnośc jest rabunkiem "-oznacza to ,że cokolwiek czynimy oczekując rewanżu ,to przywiązujemy się do rezultatów swojej działalności ,a więc zawiązujemy "węzełek " ..itd....
To jest prosta wiedza oparta na wedach chocby z nauk mistrzów Trethleblova ,Moojego , itd...przekazywana
Odpowiedz
#3