Zadawanie kartom pytań o hipotetyczne sytuacje z przyszłości
#1

Czy mozna zadawac Tarotowi pytania hipotetyczne? Np nie wiemy czy w ogole do spotkania dojdzie a pytamy jak sie bedziemy na nim czuli, jak bedziemy ocenieni itd.  Z moich doswiadczen wynika ze nie powinnismy tego robic bo karty fiksuja. Jak jest z tym u Was?
Odpowiedz
#2

Nie znam się na tym, ale moje osobiste odczucie jest negatywne, po co zadawać pytanie o coś co jest zmyślone, to takie gdybanie, na zasadzie "co by było gdybym wygrała fortunę w lotto?". Uśmiech
Odpowiedz
#3

Ja tez szukam na nie odpowiedzi i nie znam sie dlatego o to pytam MaireOczko Wasze doswiadczenia sa bezcenne
Odpowiedz
#4

ja dzisiaj zadałam hipotetyczne pytanie Uśmiech i uważam że jest ok , w maju straciłam część etatu w pracy, poszukuję czegoś nowego lub dodatkowego zarobku pracy, dowiedziałam się że ktoś zastanawia się nad przyjęciem osoby do pomocy (kilka godzin)w tej samej branży co ja teraz pracuję , ale oficjalnie sama nie jest pewna czy to zrobi i słyszałam to z drugiej ręki więc postawiłam karty jak by wyglądała współpraca z tą osobą i czy warto tam się angażować , czy mnie zatrudni. karty pokazały mi rzeczy po których zrezygnowałam z pójścia z moją ofertą (szkoda mojej energii) dodam tylko , że znam z widzenia na "dzień dobry" tą osobę która poszukuję kogoś i nie darzę jej sympatią ale czasami pozory mogą mylić karty pokazały mi że się nie mylę Uśmiech Więc czasami w ważnej sprawie warto postawić hipotetyczne pytanie , dostaniemy jakieś wskazówki z których skorzystamy lub nie Uśmiech takie jest moje zdanie Uśmiech
Odpowiedz
#5

ja od zawsze odkąd mam karty , zadaję kartomhopotetyczne pytania
pracuję tak , że non stop poznaję nowe osoby i od wyniku spotkania , poznania zależy pośrednio moja praca, moje zarobki
i próbuję się tak ukierunkować ,w miarę możności jak karty podpowiadają - by wynik tego spotkania był dla mnie owocny
i powiem tak, sprawdza się Uśmiech
Odpowiedz
#6