Warsztat 71 - Motocykl
#1

Dzięki Luksowi i Porannej ciszy zostałam oświecona, że to ja teraz zadaję  Tak
Witam więc wszystkich serdecznie i zapraszam na mój debiut warsztatowy !
Ponieważ jest to mój debiut, będzie więc krótko i prosto, a wszystkich doświadczonych tarocistów uprasza się o wyrozumiałość  Zawstydzony

A sprawa jest taka...
Mój dziadek w czasie wojny wszedł w posiadanie motocykla. Nie zostawił go jednak dla siebie, bo nie chciał, żeby maszyna dostała się jakoś w łapy Niemców. I teraz pytania są dwa:
1) Jak mój dziadek wszedł w posiadanie tego motocykla?
2) Co z nim zrobił?

Myślę, że prosty i krótki warsztacik, więc rozwiązanie podam w poniedziałek wieczorem  Uśmiech

Zapraszam wszystkich serdecznie wierząc głęboko w niesamowicie liczny udział Szanownych Forumowiczek i Forumowiczów  Prosi
Ponieważ sama jestem początkująca, to szczególnie gorąco zachęcam do udziału wszystkich początkujących  Uśmiech

Połóż rękę na sercu. 
Oddychaj. 
Żyj.
Odpowiedz
#2

1) Jak mój dziadek wszedł w posiadanie tego motocykla?
6 denarów - Twój dziadek dostał ten motocykl w ramach podziękowania, prezentu, spłacenia długu wdzięczności. Kiedyś przysłużył się tej osobie (taka bezinteresowna pomoc), a ona w ramach podziękowania dała mu motocykl.

2) Co z nim zrobił?
rycerz kielichów + rycerz mieczy + paź denarów
Podarował go mężczyźnie mundurowemu, który udał się nim w podróż poślubną lub pojechał nim do swojej ukochanej. Inna myśl, podarował go jako prezent ślubny. Generalnie motocykl udał się dalej w świat, może nawet to być podróż morska.

Pozdrawiam :--)
Odpowiedz
#3

LeCaro napisał(a):(...) A sprawa jest taka...
Mój dziadek w czasie wojny wszedł w posiadanie motocykla. Nie zostawił go jednak dla siebie, bo nie chciał, żeby maszyna dostała się jakoś w łapy Niemców. I teraz pytania są dwa:
1) Jak mój dziadek wszedł w posiadanie tego motocykla?
2) Co z nim zrobił?

(...)

Myślę, ze wcale nie taki prosty warsztat. Na mój gust dość trudny Uśmiech
1. 5 mieczy, 9 pucharów