Karty Oracle- prześladuje mnie karta
#1

Od jakiegoś czasu intensywnie pracuję z kilkoma taliami tarota i Oracle. W kwestii tych drugich, od dwóch dni prześladuje mnie cyfra 4. Wyciągam same karty, które mają z nią coś wspólnego, np numery kart to 4, 14, 42,64... zawsze z 4. Nijak nie mogę dojść o co w tym chodzi. Czy ktoś z Was ma może jakiś pomysł co to może oznaczać? 

Używam ostatnio głównie talii Wisdom of the Oracle (Colette Baron-Reid), Oracle of Mystic Shaman.
Odpowiedz
#2

Poczytaj sobie o liczbie 4 w necie  Jest naprawdę dużo informacji na ten temat i może podzielisz się później swoimi spostrzeżeniami?
Odpowiedz
#3

Czytałam. Większość tego co znalazłam ma się bardziej do numerologii z daty urodzin i nie bardzo wiem jak to się ma do mojej sytuacji z kartami. Z tarotem/oracle pracuję już od kilku lat, ale nie wyznaję się na numerologii. Co ciekawe, sama jestem numerologiczną 4.
Odpowiedz
#4

Jeśli jestes numerologiczną 4 to rok 2020 będzie Twoim rokiem. Wykorzystaj go do tego aby spełnić się na każdym polu. Znaczenie 4 zarówno w kartach jak i numerologii jest podobne . Wiedza ta uzupełnia się.
Odpowiedz
#5

Mam Wisdom of the Oracle i ma moim zdaniem niesamowite (w sensie świetne) te opisy, zarówno w pozycji prostej, jak i odwróconej. Dla mnie w pierwszej trójce najwartościowych pozycji. Cieszę się, że ta talia jest coraz popularniejsza, chociaż nie ma jeszcze polskiej wersji.
Odpowiedz
#6