Prośba o pomoc w interpretacji porteru...
#1

Urodziłam się 19.10.1986

Oto mój portret psychologiczny, czy mógłby mi ktoś pomóc w jego drobnej interpretacji jestem jeszcze nowicjuszką w tym... prosze...

1. dzieciństwo - XIX Słońce
2. wiek średni - X Koło fortuny
3. wiek dojrzały - II Kapłanka
4. podświadomość - VII Rydwan
5. świadomość - XII Wisielec
6. nadświadomość - XIX Słońce
7. misja - IX - Pustelnik
8. środki do realizacji misji - VII Rydwan

9. karma, kim byłam - IX - Pustelnik
10. co robiłam - VIII - Sprawiedliwość
11. lekcja - I - Mag

12. harmonia - VIII - XVI Wieża
13. wnętrze - I Mag
14. na zewnątrz - XI Moc

15. jak odrobić lekcje karmiczna - IX - Pustelnik
16. komfort karmiczny - XX Sąd
17. jak pracować z misja na obecne wcielenie - VIII Sprawiedliwość
Odpowiedz
#2

Mia, slowo pomoc, o ktora prosisz, zawiera w sobie Twoja aktywnosc w tym temacie - sproboj prosze samodzielnie najpierw Uśmiech
Odpowiedz
#3

Niejestem pewna czy do tego wystarczy podstawowa wiedza na temat kart.
No wiec.
1. Slone pozytywna karta oznacza szczesliwe i beztroskie dziecistwo zgadza sie
2. Kolo fortuny oznacza w moim rozumieniu w drugim etapie zycia wszelkie zmiany na dobre i na zle rowniez sie zgadza
3. Kaplanka ni i zagadka dla mnie bo wdlg ksiazki praktyczn kurs tarota j. Bunning to kobieta owiana tajemnica, chodzi o jakas postawe pasywna w zyciu.
4. Rydwan skupiajie sie na sobie ze niby jestem egoistka hmmm ciezkie to... i ze podswiadomie daze do osiagania swoich celów.
5. Swiadomosc wisielec tu pies pogrzebany jakas stagnacja
6.nadswiadomosc slonce czyli niby dalej coś pozytywnego
Doszłam do 6 pkt i jakoś mi się trochę to nie trzyma zwłaszcza jak czytam inne opisy portretow mam wrażenie ze te karty w portrecie traca swoje podstawowe znaczenie
Umiem jako tako zinterpretowac pojedyncza karta ale laczenie tego w całość to jeszcse dla mnie abstrakcja.

Chcialam poprosic o jakies ukierunkowanie w temacie bo mam wrażenie ze to chyba nie o to chodzi a może się myle. :/