Runa na wyzwolenie się psychiczne od mężczyzny
#1

Witajcie Uśmiech Potrzebuje pomocy ; Czy jest jakaś Runa na wyzwolenie się psychiczne od mężczyzny ? Chcę pomóc córce.
Gocha
Odpowiedz
#2

Gocha, Twoja córka ma u nas konto, jeśli będzie czegoś potrzebowała, niech sama napisze...była w tych dniach u nas na forum...

[Obrazek: 750174360.gif]
Odpowiedz
#3

też taka runa przydałaby się w moim przypadku
nie znam się na skryptach runicznych , znam tylko jedną - na miłość, gebo.
Odpowiedz
#4

Żeby zastosować odpowiednią runę trzeba wiedzieć, co się chce osiągnąć. Czy ma to być odcięcie energii obcej w tym wypadku chłopaka bo jest namolny i nie daje Ci spokoju, czy to Ty jesteś "przyczepiona do niego i nie potrafisz odejść.
Odpowiedz
#5

W moim przypadku opcja druga
Odpowiedz
#6

Hmm...dobrze przemyśl czego chcesz...
Poza tym skoro nie znasz run, nie korzystaj z ich mocy/energii
Bo to nie jest tak, ze nosisz przy sobie runę, czy skrypt i się dzieje...
Runy wymagają współpracy, dobrej znajomości ich znaczenia...
Kilkakrotnie już na ten temat pisałam...
Runa  sama z siebie jest tylko znakiem/alfabetem...
Znając jej znaczenie, czytając o niej, medytując możesz dostać impuls do działania, którego potrzebujesz...ale, jeszcze raz powtarzam...nic za darmo...

Odnosi się to również do wszelkich symboli, amuletów, talizmanów...jeśli nie znasz się na tym...nie korzystaj...

[Obrazek: 750174360.gif]
Odpowiedz
#7

(18-03-2017, 08:51)HappySad napisał(a):  W moim przypadku opcja druga

Skoro nie potrafisz odpuścić, to proponuję Ci wspieranie się runą Dagaz, żebyś pogodziła się z losem i zrozumiała, że lepiej otworzyć się na nowe możliwości.
[Obrazek: 59fc2b6b95b8b83550063fdb1aa91795.jpg]
Odpowiedz
#8

Anlano, w postach powyżej wyjaśniłam o co chodzi...
Kaśka  tez wie o co chodzi...najpierw musi sama dojść do ładu ze swoimi emocjami, aby mogła powiedzieć na czym, czy tez na kim jej zależy...