Warsztat 160 - Majówka 2017
#1

Witajcie Kwiatek  Mam dla was warsztat o czymś, co było całkiem niedawno i niestety szybko się skończyło. Dwa pytania:

1) Co robiłam w majówkę?
2) Z kim się spotkałam?

Rozwiązanie podam w środę wieczorem. Serdecznie zachęcam do udziału  Buziak
Odpowiedz
#2

Witaj Farfalla! Buźki
postanowiłam wziąć udział w warsztacie, choć nie mam za grosz doświadczenia w kartach i jest to mój pierwszy raz  Oczko 
Zobaczymy co podpowie mi intuicja.

Odp. na 1 pytanie- karta Świat XXI. Interpretuję, że byłaś podczas majówki w miejscu, o którym wcześniej marzyłaś, układałaś plany na wyjazd, cieszyłaś się z możliwości spędzenia tam swojego czasu. Udało Ci się zrealizować to marzenie, z czego czerpałaś bardzo dużo przyjemności. Mam dwa typy co do samego miejsca - albo był to dom rodzinny albo wyjazd za granicę, podróż poza granicę kraju, w którym mieszkasz.

Odp. na 2 pytanie- karta XVI Wieża. Ciężka karta jak dla mnie ale spróbujmy  Zawstydzony Spotkałaś się z osobą, która przechodzi jakieś gwałtowne zmiany w życiu, nie jest to jej najlepszy czas. Ponad to, osoba ta czymś Cię zaskoczyła, po której nie spodziewałaś się, że czegoś dokona, zrobi coś co spowoduje, że będziesz zaskoczona jej postawą. Może to być także osoba, która przybyła na miejsce niespodziewanie, zrobiła Ci niespodziankę. Może to być ktoś o silnej woli, dominujący, a także ktoś, kto zaczął właśnie coś od nowa, na nowo układa swoje życie, sprawy prywatne, odbudowuje swoją pozycję.
Patrząc na kartę przychodzi mi na myśl osoba, która albo zajmuje się zawodem, który może sprowadzić na nią niebezpieczeństwo, np. strażak, albo osoba zajmująca się budową, architekturą, pracami wysokościowymi.

Proszę o ulgowe potraktowanie Oczko Hejka
Odpowiedz
#3

Po to są ćwiczenia, żeby się uczyć Uśmiech  Nikt tu tutaj nikogo nie ocenia! Ślicznie dziękuję za wzięcie udziału!
Odpowiedz
#4