Czytamy...w malarstwie

   
Giovanni Battista Filosa (1850-1935)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
First Communion Veil
Henry Woods (1846–1921)
Warrington Museum & Art Gallery

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Friedrich Karl Steinhardt (1844-1894)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
George Oscar Baker (1882-1948)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Catherine Chauloux (1957- )

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Catherine Chauloux (1957- )

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Susan Watkins (1875-1913)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Susan Watkins (1875-1913)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
John Watkins Chapman (1832-1903)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
John Watkins Chapman (1832-1903)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
John Watkins Chapman (1832-1903)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Carl von Marr (1858-1936)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Kitty Kielland (1843-1914)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Kitty Kielland (1843-1914)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Kitty Kielland (1843-1914)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
William Oxer

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
William Oxer

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Jules Joseph Lefebvre (1836-1911)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Jules Joseph Lefebvre (1836-1911)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Charles Boom (1858-1939)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Charles Boom (1858-1939)

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Rembrandt Harmenszoon van Rijn (1606-1669)

Rembrandt miał duże studio z wieloma uczniami, którzy naśladowali jego styl, a nawet jego podpis. 
W rezultacie zażarta debata na temat autorstwa jego obrazów trwa do dziś. 
Ta praca była powszechnie przypisywana Rembrandtowi, dopóki uczeni nie „zdegradowali” jej w 1982 roku, argumentując, że oddanie przestrzeni, faktury i anatomii sugeruje umiejętne naśladowanie przez nieznanego artystę. 
W przypadku braku dokumentacji lub rozstrzygających dowodów z analizy technicznej, debata toczy się dalej.

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 70 gości