22-12-2014, 16:07
Poematy .. bo to nie jest proste i odpowiedzi nie otrzymasz w jednym zdaniu lub jako "tak/nie"
Postaw sie w pozycji i wróżki ale i Klienta. Grwarantuje Tobie, ze nikt nie bedzie nauduzywac jesli dasz odpowiedz jasna i czytelna i choc spróbujesz ją osadzic w czasie bo nie mozna oczekiwac aby Klient czekał całe zycie na weryfikacje , psychcznie nie da rady i wroci po jakms czasie mowiąc wróżce, ze nic sie nie wydarzyło - i ma do tego prawo.
Nie mozesz "dawac głowy sobie uciąc" ze Klient nie trafil wczesniej do poczatkujacej wróżki jakich masa chocby na Allegro - na milion% taki bedzie szukał dalej bo zwyczajnie nie dostał odpowiedzi i jak miał problem tak go ma nadal.
Jestem uczciwa i przedstawiłam problem z kazdej strony, ze strony wrózki i ze strony klienta bo z wieloma osobami korzystajacymi z For po prostu zaprzyjazniłam sie i wiem co o tym myślą . Byłoby prosciej gdyby był obowiazek posiadanie cetyfikatu umiejetnosci
Należałoby postawic sprawe tak ... co ma zrobic Klient gdy wróżba sie nie sprawdziła ? Czy ma prawo do reklamcji? Jak powinien sie zachowac w takim wypadku?
Postaw sie w pozycji i wróżki ale i Klienta. Grwarantuje Tobie, ze nikt nie bedzie nauduzywac jesli dasz odpowiedz jasna i czytelna i choc spróbujesz ją osadzic w czasie bo nie mozna oczekiwac aby Klient czekał całe zycie na weryfikacje , psychcznie nie da rady i wroci po jakms czasie mowiąc wróżce, ze nic sie nie wydarzyło - i ma do tego prawo.
Nie mozesz "dawac głowy sobie uciąc" ze Klient nie trafil wczesniej do poczatkujacej wróżki jakich masa chocby na Allegro - na milion% taki bedzie szukał dalej bo zwyczajnie nie dostał odpowiedzi i jak miał problem tak go ma nadal.
Jestem uczciwa i przedstawiłam problem z kazdej strony, ze strony wrózki i ze strony klienta bo z wieloma osobami korzystajacymi z For po prostu zaprzyjazniłam sie i wiem co o tym myślą . Byłoby prosciej gdyby był obowiazek posiadanie cetyfikatu umiejetnosci
Należałoby postawic sprawe tak ... co ma zrobic Klient gdy wróżba sie nie sprawdziła ? Czy ma prawo do reklamcji? Jak powinien sie zachowac w takim wypadku?