01-08-2016, 13:48
Witam,
1.Jaki przedmiot prowadziła?
5 pałek/ VII Rydwan/ paź pałek
To kojarzy mi się z historią, wiedzą o społeczeństwie lub geografią. I chemią.
Moje pomocnicze pytania:
Czy jest to trudny przedmiot?
3 miecze - trudny :--)
Czego możemy się nauczyć na tej lekcji?
10 mieczy - prawdy. Historii. Ta karta może mówić o dużej wytężonej wiedzy.
Kim zostanę po takim kierunku?
8 kielichów/ 5 kielichów/ 10 kielichów
Badaczem, podróżnikiem, aktorem.
Menzurki wskazują na chemika, gastronoma.
Praca trudna do znalezienie.
2.Jedna lekcja była inna niż wszystkie. Co na niej robiliśmy?
paź pałek/ XXII Głupiec/ IV Cesarz
Jakieś doświadczenia. Przedstawienie.
- narzucaliście swoje poglądy/przekonania - dyskusja,
- mówiliście co robić, jak postępować,
- mogłeś się wygadać, grałeś jakąś rolę lub broniłeś swojego zdania, słuchano Cie,
- pani w swojej ocenie była surowa. Oceniać mogli też koledzy/inni uczniowie. Może nawet nadto czepiali się i wytykali błędy,
- mogłeś grać jakiegoś króla/ sędzie, który prawi morały i kazania, przypominając o konsekwencjach, pojmano jeńców, ktoś nie chciał się przyznać do błędu,
- musieliście trzymać się sztywno jakiegoś szablonu,
- ktoś dostał naganę, upomnienie jak należy to zrobić,
- byłeś poddany krytyce (Twoja postać mogła być potępiona).
Pozdrawiam
1.Jaki przedmiot prowadziła?
5 pałek/ VII Rydwan/ paź pałek
To kojarzy mi się z historią, wiedzą o społeczeństwie lub geografią. I chemią.
Moje pomocnicze pytania:
Czy jest to trudny przedmiot?
3 miecze - trudny :--)
Czego możemy się nauczyć na tej lekcji?
10 mieczy - prawdy. Historii. Ta karta może mówić o dużej wytężonej wiedzy.
Kim zostanę po takim kierunku?
8 kielichów/ 5 kielichów/ 10 kielichów
Badaczem, podróżnikiem, aktorem.
Menzurki wskazują na chemika, gastronoma.
Praca trudna do znalezienie.
2.Jedna lekcja była inna niż wszystkie. Co na niej robiliśmy?
paź pałek/ XXII Głupiec/ IV Cesarz
Jakieś doświadczenia. Przedstawienie.
- narzucaliście swoje poglądy/przekonania - dyskusja,
- mówiliście co robić, jak postępować,
- mogłeś się wygadać, grałeś jakąś rolę lub broniłeś swojego zdania, słuchano Cie,
- pani w swojej ocenie była surowa. Oceniać mogli też koledzy/inni uczniowie. Może nawet nadto czepiali się i wytykali błędy,
- mogłeś grać jakiegoś króla/ sędzie, który prawi morały i kazania, przypominając o konsekwencjach, pojmano jeńców, ktoś nie chciał się przyznać do błędu,
- musieliście trzymać się sztywno jakiegoś szablonu,
- ktoś dostał naganę, upomnienie jak należy to zrobić,
- byłeś poddany krytyce (Twoja postać mogła być potępiona).
Pozdrawiam