25-08-2017, 22:36
Och, przepraszam Was bardzo, zupełnie mi wyleciało z głowy że mam warsztat!...
Więc sprawa wyglądała tak...
Dziewczynka - tak jak wspomniałam - chodziła, zaczepiała, działała na nerwy itd. W końcu popstrykałyśmy się na dobre - i ona wtedy zaproponowała jako rozwiązanie... normalną regularną walkę. Dzisiaj wydaje mi się to śmieszne... dwie 9-latki walczące na pięści ...a wtedy po prostu podeszłam do tego z wielką niechęcią - nigdy nie biłam się z nikim i nie podobał mi się ten pomysł bardzo. No ale cóż... tchórzem nie byłam, więc się zgodziłam. Przyglądało się tej walce kilkoro dzieci starszych i młodszych, żeby rozsądzić kto wygrał... ale walka jak się szybko zaczęła, tak się szybko skończyła - bo dziewczynka już na początku uderzyła mnie pięścią prosto w jedno z oczu (to, które mam chore od urodzenia), i wtedy już nie byłam w stanie dalej się bić. W zasadzie więc nie było zwyciężczyni...
A na drugi dzień dziewczynka przyszła do mnie i - ku mojemu wielkiemu zdziwieniu - zmieniła front o 180 stopni: przeprosiła i zaproponowała, żebym została jej koleżanką. I faktycznie na resztę jej pobytu tam zostałyśmy koleżankami.
Zaznaczyłam to, co się zgadza:
Wildwood:
1. pustelnik - jakiś intelektulny, napisać lub przeczytać. Albo moze gdzies w ciemnosci wytrwać albo sie przejsc.
2. paź kielichow - chyba to było cos milego, jakis akt sympatii, prezent albo dobre słowo.
Farfalla:
1. IX Pustelnik - jakaś gra w karty albo w szachy, może zgadywanki albo gra w chowanego. Mogła w to zaangażować starszych.
2. Walet denarów - podarowała Ci coś.
Shayla:
10 denarów - wspólna zabawa, wycieczka, zaproszenie na takie miłe spotkanie z innymi osobami, tak w towarzystwie spędzenie czasu razem w sposób przyjemny
8 mieczy - ograniczyła kontakt, porozmawiała lub wyjaśniła dlaczego tak się zachowywała.
Aggata:
1. Głupiec - zaproponowała jakąś wycieczkę, wędrówkę do jakiegoś miejsca. Po prostu miałyście gdzieś pójść.
2. Królowa kielichów - była bardzo miła, zmieniła swoje zachowanie.
Lady of Dreams:
Ad 1) Cesarzowa(-) As Denarów As Mieczy
Jakaś gra typu:
- kto będzie w czymś pierwszy, zrobi coś najlepiej
- mama lub babcia mogła być tym arbitrem
- rzut monetą
- kto zje czegoś najwięcej
- gra w piłkę
Ad 2.
10 Mieczy 5 Buław 10 Denarów(-)
Zrezygnowała pod wpływem namowy rodziny, zdystansowała się do swojej propzycji bo chciała w przyszłości mieć z Tobą dobre relacje. Relacja została uzdrowiona. Przekalkulowała sobie i wymyśliła , że to się jednak nie opłaca.
MAG:
1). Jaki sposób rozstrzygnięcia sporu zaproponowała ta dziewczynka?
8 mieczy/ 3 miecze
Chciała Cie zmusić do przełamania jakiś barier, coś trudnego, niebezpiecznego, gdzie potrzebna jest odwaga.
Może nawet jak na karcie: chciała Cie związać, zawiązać oczy, zakleić buzię, zamknąć gdzieś, unieruchomić.
Mogło grozić to podduszeniem, omdleniem, utratą równowagi, zatruciem. Chciała zrobić z Ciebie ofiarę, wzbudzić strach, obniżyć samoocenę, zawstydzić. Chciała Cie sobie podporządkować. Może miałaś być jej niewolnicą lub udawać kalekę.
Mogła chcieć Cie gdzieś zaprowadzić z zamkniętymi oczami byś straciła orientację w terenie.
Tym zachowaniem chciała Cie zranić i się mścić.
2). Następnego dnia po tym rozstrzygnięciu moja rywalka zrobiła coś co mnie całkowicie zaskoczyło - co to było, jak się zachowała?
2 kubki/ XXII Głupiec
Zaproponowała pogodzenie i przeprosiła za swoje pomysły. Nazwała je głupimi. Chciała zacząć znajomość od nowa, zapominając o tym co było.
Inna myśl, zachowywała się frywolnie i beztrosko, udawała, że nic złego się nie stało, możecie się bawić dalej.
Świetnie Wam poszło, dziewczyny - właściwie każda z Was coś odgadła, większość dobrze opisała zachowanie dziewczynki na drugi dzień. Wszystkim miłym uczestniczkom dziękuję serdecznie za udział i gratuluję dobrej intuicji!
Chciałaby wyróżnić Lady of Dreams - świetna odpowiedź na drugie pytanie!
A zwyciężczynią zostaje...
MAG, odpowiedziałaś super na oba pytania - i dodatkowo dwa razy wspomniałaś o oczach, a to właśnie uderzenie w oko było przyczyną zakończenia walki.
Więc sprawa wyglądała tak...
Dziewczynka - tak jak wspomniałam - chodziła, zaczepiała, działała na nerwy itd. W końcu popstrykałyśmy się na dobre - i ona wtedy zaproponowała jako rozwiązanie... normalną regularną walkę. Dzisiaj wydaje mi się to śmieszne... dwie 9-latki walczące na pięści ...a wtedy po prostu podeszłam do tego z wielką niechęcią - nigdy nie biłam się z nikim i nie podobał mi się ten pomysł bardzo. No ale cóż... tchórzem nie byłam, więc się zgodziłam. Przyglądało się tej walce kilkoro dzieci starszych i młodszych, żeby rozsądzić kto wygrał... ale walka jak się szybko zaczęła, tak się szybko skończyła - bo dziewczynka już na początku uderzyła mnie pięścią prosto w jedno z oczu (to, które mam chore od urodzenia), i wtedy już nie byłam w stanie dalej się bić. W zasadzie więc nie było zwyciężczyni...
A na drugi dzień dziewczynka przyszła do mnie i - ku mojemu wielkiemu zdziwieniu - zmieniła front o 180 stopni: przeprosiła i zaproponowała, żebym została jej koleżanką. I faktycznie na resztę jej pobytu tam zostałyśmy koleżankami.
Zaznaczyłam to, co się zgadza:
Wildwood:
1. pustelnik - jakiś intelektulny, napisać lub przeczytać. Albo moze gdzies w ciemnosci wytrwać albo sie przejsc.
2. paź kielichow - chyba to było cos milego, jakis akt sympatii, prezent albo dobre słowo.
Farfalla:
1. IX Pustelnik - jakaś gra w karty albo w szachy, może zgadywanki albo gra w chowanego. Mogła w to zaangażować starszych.
2. Walet denarów - podarowała Ci coś.
Shayla:
10 denarów - wspólna zabawa, wycieczka, zaproszenie na takie miłe spotkanie z innymi osobami, tak w towarzystwie spędzenie czasu razem w sposób przyjemny
8 mieczy - ograniczyła kontakt, porozmawiała lub wyjaśniła dlaczego tak się zachowywała.
Aggata:
1. Głupiec - zaproponowała jakąś wycieczkę, wędrówkę do jakiegoś miejsca. Po prostu miałyście gdzieś pójść.
2. Królowa kielichów - była bardzo miła, zmieniła swoje zachowanie.
Lady of Dreams:
Ad 1) Cesarzowa(-) As Denarów As Mieczy
Jakaś gra typu:
- kto będzie w czymś pierwszy, zrobi coś najlepiej
- mama lub babcia mogła być tym arbitrem
- rzut monetą
- kto zje czegoś najwięcej
- gra w piłkę
Ad 2.
10 Mieczy 5 Buław 10 Denarów(-)
Zrezygnowała pod wpływem namowy rodziny, zdystansowała się do swojej propzycji bo chciała w przyszłości mieć z Tobą dobre relacje. Relacja została uzdrowiona. Przekalkulowała sobie i wymyśliła , że to się jednak nie opłaca.
MAG:
1). Jaki sposób rozstrzygnięcia sporu zaproponowała ta dziewczynka?
8 mieczy/ 3 miecze
Chciała Cie zmusić do przełamania jakiś barier, coś trudnego, niebezpiecznego, gdzie potrzebna jest odwaga.
Może nawet jak na karcie: chciała Cie związać, zawiązać oczy, zakleić buzię, zamknąć gdzieś, unieruchomić.
Mogło grozić to podduszeniem, omdleniem, utratą równowagi, zatruciem. Chciała zrobić z Ciebie ofiarę, wzbudzić strach, obniżyć samoocenę, zawstydzić. Chciała Cie sobie podporządkować. Może miałaś być jej niewolnicą lub udawać kalekę.
Mogła chcieć Cie gdzieś zaprowadzić z zamkniętymi oczami byś straciła orientację w terenie.
Tym zachowaniem chciała Cie zranić i się mścić.
2). Następnego dnia po tym rozstrzygnięciu moja rywalka zrobiła coś co mnie całkowicie zaskoczyło - co to było, jak się zachowała?
2 kubki/ XXII Głupiec
Zaproponowała pogodzenie i przeprosiła za swoje pomysły. Nazwała je głupimi. Chciała zacząć znajomość od nowa, zapominając o tym co było.
Inna myśl, zachowywała się frywolnie i beztrosko, udawała, że nic złego się nie stało, możecie się bawić dalej.
Świetnie Wam poszło, dziewczyny - właściwie każda z Was coś odgadła, większość dobrze opisała zachowanie dziewczynki na drugi dzień. Wszystkim miłym uczestniczkom dziękuję serdecznie za udział i gratuluję dobrej intuicji!
Chciałaby wyróżnić Lady of Dreams - świetna odpowiedź na drugie pytanie!
A zwyciężczynią zostaje...
MAG !!!
MAG, odpowiedziałaś super na oba pytania - i dodatkowo dwa razy wspomniałaś o oczach, a to właśnie uderzenie w oko było przyczyną zakończenia walki.