31-03-2023, 12:12
Znaczenie kart wyroczni „Tajemnica magii runicznej”.
1 blok - RUNY
1. Fehu: bogactwo materialne, zasoby, potencjał, początek. Zakupy, prezenty, przejęcia. v strata, upadek, frustracja, wyczerpanie.
2. Uruz: zdrowie, siła, moc, rozwój, wytrwałość, osiągnięcia, praca, samokontrola. v niepowodzenia, impotencja, choroba, kryzys, chamstwo, tłumienie, uległość.
3. Turisaz: aktywność, walka, nacisk, akcja, oczyszczenie, rywalizacja, człowiek, interwencja. v niepewność, porażka, konflikt, kłopoty, niesprawiedliwość.
4. Ansuz: informacja, słowo, mowa, komunikacja, wywiady, egzaminy, komunikacja. problemy psychiczne, dezinformacja, niezgoda, problemy z nauką.
5. Raido: ruch, ścieżka, ruch, kontrola i zarządzanie, rozwój i pokonywanie. v zbłądzić, opóźnienia, ingerencje, kłótnie, konflikty, nieporządek.
6. Kano: światło, otwartość, kreatywność, realizacja, przejawy, kreatywność, zakochanie. v strata, wyginięcie, blokada, choroba, rozczarowanie, kłopoty.
7. Gebo: partnerstwo, relacje, umowy, usługi, projekty, kontrakty, przyjaciele, wymiana. v kłótnie, konflikty, przerwy, oszustwa, spory sądowe.
8. Vunyo: satysfakcja, radość, harmonia, świętowanie, przyjmowanie, przyjemne towarzystwo, sukces. v rozczarowanie, marnotrawstwo, utrata sensu, fałsz.
9. Hagalaz: wpływy, zmiany, nieprzewidziane sytuacje, kryzysy, kłopoty, próby. v zniszczenie, sztywność, negatywne oddziaływania, straty.
10. Nautiz: potrzeba, konieczność, obowiązki, lekcje, napięcie, przymus. v utrata bezpieczeństwa, potrzeba, fałszywa ścieżka, złośliwość, wrogość.
11. Isa: koncentracja, zatrzymanie, ochłodzenie, zablokowanie, oszczędność, przeszkody, zachowanie. v odpływ energii, awarie, nieporozumienie, zamęt, bariera, opóźnienie.
12. Jera: żniwo, cykl, okres, czas, nagroda, decyzja, wynik, otrzymanie, osiągnięcie. v nieterminowość działań, straty, odwet, opóźnienia, przeszkody
13. Eyvaz: okoliczności, wewnętrzna siła, ochrona, trudności, próby, ochrona, celowość. v porażka, załamanie, strata, regres, cofnięcie.
14. Perto: los, tajemnica, macierzyństwo, proroctwo, inicjacja, magia, objawienie, intuicja. v ból z przeszłości, przeszkody, zła wola, oszustwo, negatywne wpływy, strata.
15. Algiz: ochrona, mecenat, wybór, podejmowanie decyzji, doradztwo, organizacje, perspektywy. v utrata równowagi, brak podparcia, pogorszenie, ingerencja, niebezpieczeństwo.
16. Soulu: realizacja, sukces, osiągnięcia, witalność, energia, społeczeństwo, motywacja, przywództwo. utrata energii, wampiryzm, presja z zewnątrz, odwrót.
17. Teyvaz: władza, determinacja, determinacja, awans, sprawy prawne, człowiek. v załamanie, zła wola, klęska, kryzys, niewierność, nieporządek.
18. Berkana: rodzina, macierzyństwo, prace domowe, poprawa, wsparcie, kobieta, zdrowie. v konflikty, trudności, straty, wydatki, problemy w domu, kłopoty z bliskimi.
19. Evaz: ruch, podróż, partnerstwo, współpraca, sojusze, zmiany, sprzyjające okoliczności. v przeszkody na drodze, opóźnienia, trudności, nieporozumienia, upadek, utknięcie.
20. Mannaz: świadomość, osoba, relacje z innymi ludźmi, komunikacja, przyjaciele, społeczeństwo. v separacja, przerwy, nieporozumienia, różnice, trudności, niekorzystne okoliczności.
21. Laguz: podświadomość, intuicja, procesy wewnętrzne, przeczucia, korekta, psychologia. v niepokoje, przeszkody, błędne wyobrażenia, negatywne wpływy, oszustwa, niewierność.
22. Inguz: witalność, płodność, obfitość, nagroda, realizacja, odbudowa, odnowa. obsesje, lęki z dzieciństwa, bezsensowne związki, nieudane projekty.
23. Dagaz: dzień, światło, przełom, transformacja, zmiana, decyzje, okoliczności, przejście, transfiguracja. v ciemność, zachód słońca, rozczarowanie, nieporozumienie, zmiana na gorsze.
24. Odal: majątek, rodzina, klan, przodkowie, majątek, krewni, dziedzictwo, prace domowe. v problemy, straty, podziały, upadek, samotność, zaburzenia.
25. Wyrd: nieprzewidywalność, predestynacja, unieważnienie, niezamanifestowany, brak odpowiedzi.
Blok 2 - GRUPY RUN
26. Runy zwycięstwa: zwycięstwo, osiągnięcie, zdobycie, pokonanie, zmiany społeczne, realizacja. v nie czas realizacji, strata, niekorzystne okoliczności.
27. Runes of Beer: poruszanie się po ścieżce, pomoc, wskazówki, wsparcie, praca z własnymi programami podświadomości. blokady, kompleksy, lęki wewnętrzne, brak sił.
28. Runes of Magic: zmiany, przemiany, zmiany, ulepszenia, korekta, magia. v pogorszenie, wpływy zewnętrzne, wpływ czynników negatywnych.
29. Runy położnictwa: narodziny, prokreacja, wypełnienie wewnętrzne, uporządkowanie. zniekształcenia karmiczne, zaburzenia systemowe, zatykanie struktury pola. choroba, strata,
30. Runy surfowania: celowość, szczęście, osiągnięcie, pokonanie, umiejętność wyboru, proces życiowy. v naruszenia, zniekształcenia, przerwy, trudności na drodze.
31. Grupa run leczniczych: zdrowie, leczenie, praca z energiami, odnowa, korekta. v choroby, straty, zaburzenia karmiczne, zatkanie struktury pola.
32. Grupy mowy: komunikacja, komunikacja, dar perswazji, autoekspresja, krasomówstwo, wzmacnianie pola mentalnego. v nieśmiałość, niepewność, trudności w relacjach ze sobą i światem.
33. Runy myślowe: intelekt, płaszczyzna mentalna, myślenie, struktura myślowa, zmiana programów podświadomych. wypływy energii, programy negatywne, sugestywność.
Blok 3 - Światy Drzewa Yggdrasil.
34. Świat Helheim: świat umarłych (świat niższy). Bogini Helu. Intuicja, magia, programy generyczne, dziedziczność. Przeszłość.
35. Świat Svartalheim: świat mrocznych elfów (świat niższy). Świat zasobów, akumulacji, pracowitości, samorozwoju. przepływy finansowe. Stanowisko.
36. Świat Muspelheim: świat ognistych olbrzymów (świat górny) Świat energii, kreatywności, ruchu i promocji, rozwój zdolności twórczych, realizacja społeczna. Chęć pokazania się, pokazania swoich możliwości.
37. Świat Vanheim: bogowie furgonetek (świat średni). Zdrowie, moc, naturalna energia. Świat uczuć, emocji i doznań. Zarządzanie stanami.
38. Mir Midgard: świat ludzi (świat średni). Rzeczywistość fizyczna, związki między ludźmi, praktyczność, realizm. Wzmocnienie więzi i obecność solidnego rdzenia wewnętrznego. teraźniejszość.
39. Świat Jotunheim: świat gigantów (świat średni). Świat rozwoju intelektualnego, idei, myśli, niestandardowego myślenia. Nowe pomysły, nowe plany, dążenie do przyszłości.
40. Świat Nifelheim (świat niższy), świat lodu i ciemności, świat lodowych olbrzymów. Świat przyczyny i skutku, karmy i programów karmicznych. Ostrożność i rozwaga. Ciemna strona osobowości.
41. Świat Alfheim: świat elfów światła (górny świat). Świat rozumu Zdolność urzeczywistnienia iluzji. Kształtować przyszłość. Marzenia, fantazje, sny. Świat kreatywnych ludzi.
42. Świat Asgardu: świat bogów Asów (wyższy świat). Świat liderów, którzy wiedzą jak, wiedzą i potrafią przewodzić innym ludziom. Zarządzanie swoją rzeczywistością. Narodziny boskiej świadomości.
43. Drzewo Yggdrasil - podejście systematyczne. Praca ze strukturą światów. Wolność wypowiedzi.
https://sansara.com.ua/kartyi-taro-oraku...agii-36657
https://astro-taro.com/all/dolgozhdannaya-novinka.html
https://prom.ua/p1529952984-karty-orakul-misteriya.html
1 blok - RUNY
1. Fehu: bogactwo materialne, zasoby, potencjał, początek. Zakupy, prezenty, przejęcia. v strata, upadek, frustracja, wyczerpanie.
2. Uruz: zdrowie, siła, moc, rozwój, wytrwałość, osiągnięcia, praca, samokontrola. v niepowodzenia, impotencja, choroba, kryzys, chamstwo, tłumienie, uległość.
3. Turisaz: aktywność, walka, nacisk, akcja, oczyszczenie, rywalizacja, człowiek, interwencja. v niepewność, porażka, konflikt, kłopoty, niesprawiedliwość.
4. Ansuz: informacja, słowo, mowa, komunikacja, wywiady, egzaminy, komunikacja. problemy psychiczne, dezinformacja, niezgoda, problemy z nauką.
5. Raido: ruch, ścieżka, ruch, kontrola i zarządzanie, rozwój i pokonywanie. v zbłądzić, opóźnienia, ingerencje, kłótnie, konflikty, nieporządek.
6. Kano: światło, otwartość, kreatywność, realizacja, przejawy, kreatywność, zakochanie. v strata, wyginięcie, blokada, choroba, rozczarowanie, kłopoty.
7. Gebo: partnerstwo, relacje, umowy, usługi, projekty, kontrakty, przyjaciele, wymiana. v kłótnie, konflikty, przerwy, oszustwa, spory sądowe.
8. Vunyo: satysfakcja, radość, harmonia, świętowanie, przyjmowanie, przyjemne towarzystwo, sukces. v rozczarowanie, marnotrawstwo, utrata sensu, fałsz.
9. Hagalaz: wpływy, zmiany, nieprzewidziane sytuacje, kryzysy, kłopoty, próby. v zniszczenie, sztywność, negatywne oddziaływania, straty.
10. Nautiz: potrzeba, konieczność, obowiązki, lekcje, napięcie, przymus. v utrata bezpieczeństwa, potrzeba, fałszywa ścieżka, złośliwość, wrogość.
11. Isa: koncentracja, zatrzymanie, ochłodzenie, zablokowanie, oszczędność, przeszkody, zachowanie. v odpływ energii, awarie, nieporozumienie, zamęt, bariera, opóźnienie.
12. Jera: żniwo, cykl, okres, czas, nagroda, decyzja, wynik, otrzymanie, osiągnięcie. v nieterminowość działań, straty, odwet, opóźnienia, przeszkody
13. Eyvaz: okoliczności, wewnętrzna siła, ochrona, trudności, próby, ochrona, celowość. v porażka, załamanie, strata, regres, cofnięcie.
14. Perto: los, tajemnica, macierzyństwo, proroctwo, inicjacja, magia, objawienie, intuicja. v ból z przeszłości, przeszkody, zła wola, oszustwo, negatywne wpływy, strata.
15. Algiz: ochrona, mecenat, wybór, podejmowanie decyzji, doradztwo, organizacje, perspektywy. v utrata równowagi, brak podparcia, pogorszenie, ingerencja, niebezpieczeństwo.
16. Soulu: realizacja, sukces, osiągnięcia, witalność, energia, społeczeństwo, motywacja, przywództwo. utrata energii, wampiryzm, presja z zewnątrz, odwrót.
17. Teyvaz: władza, determinacja, determinacja, awans, sprawy prawne, człowiek. v załamanie, zła wola, klęska, kryzys, niewierność, nieporządek.
18. Berkana: rodzina, macierzyństwo, prace domowe, poprawa, wsparcie, kobieta, zdrowie. v konflikty, trudności, straty, wydatki, problemy w domu, kłopoty z bliskimi.
19. Evaz: ruch, podróż, partnerstwo, współpraca, sojusze, zmiany, sprzyjające okoliczności. v przeszkody na drodze, opóźnienia, trudności, nieporozumienia, upadek, utknięcie.
20. Mannaz: świadomość, osoba, relacje z innymi ludźmi, komunikacja, przyjaciele, społeczeństwo. v separacja, przerwy, nieporozumienia, różnice, trudności, niekorzystne okoliczności.
21. Laguz: podświadomość, intuicja, procesy wewnętrzne, przeczucia, korekta, psychologia. v niepokoje, przeszkody, błędne wyobrażenia, negatywne wpływy, oszustwa, niewierność.
22. Inguz: witalność, płodność, obfitość, nagroda, realizacja, odbudowa, odnowa. obsesje, lęki z dzieciństwa, bezsensowne związki, nieudane projekty.
23. Dagaz: dzień, światło, przełom, transformacja, zmiana, decyzje, okoliczności, przejście, transfiguracja. v ciemność, zachód słońca, rozczarowanie, nieporozumienie, zmiana na gorsze.
24. Odal: majątek, rodzina, klan, przodkowie, majątek, krewni, dziedzictwo, prace domowe. v problemy, straty, podziały, upadek, samotność, zaburzenia.
25. Wyrd: nieprzewidywalność, predestynacja, unieważnienie, niezamanifestowany, brak odpowiedzi.
Blok 2 - GRUPY RUN
26. Runy zwycięstwa: zwycięstwo, osiągnięcie, zdobycie, pokonanie, zmiany społeczne, realizacja. v nie czas realizacji, strata, niekorzystne okoliczności.
27. Runes of Beer: poruszanie się po ścieżce, pomoc, wskazówki, wsparcie, praca z własnymi programami podświadomości. blokady, kompleksy, lęki wewnętrzne, brak sił.
28. Runes of Magic: zmiany, przemiany, zmiany, ulepszenia, korekta, magia. v pogorszenie, wpływy zewnętrzne, wpływ czynników negatywnych.
29. Runy położnictwa: narodziny, prokreacja, wypełnienie wewnętrzne, uporządkowanie. zniekształcenia karmiczne, zaburzenia systemowe, zatykanie struktury pola. choroba, strata,
30. Runy surfowania: celowość, szczęście, osiągnięcie, pokonanie, umiejętność wyboru, proces życiowy. v naruszenia, zniekształcenia, przerwy, trudności na drodze.
31. Grupa run leczniczych: zdrowie, leczenie, praca z energiami, odnowa, korekta. v choroby, straty, zaburzenia karmiczne, zatkanie struktury pola.
32. Grupy mowy: komunikacja, komunikacja, dar perswazji, autoekspresja, krasomówstwo, wzmacnianie pola mentalnego. v nieśmiałość, niepewność, trudności w relacjach ze sobą i światem.
33. Runy myślowe: intelekt, płaszczyzna mentalna, myślenie, struktura myślowa, zmiana programów podświadomych. wypływy energii, programy negatywne, sugestywność.
Blok 3 - Światy Drzewa Yggdrasil.
34. Świat Helheim: świat umarłych (świat niższy). Bogini Helu. Intuicja, magia, programy generyczne, dziedziczność. Przeszłość.
35. Świat Svartalheim: świat mrocznych elfów (świat niższy). Świat zasobów, akumulacji, pracowitości, samorozwoju. przepływy finansowe. Stanowisko.
36. Świat Muspelheim: świat ognistych olbrzymów (świat górny) Świat energii, kreatywności, ruchu i promocji, rozwój zdolności twórczych, realizacja społeczna. Chęć pokazania się, pokazania swoich możliwości.
37. Świat Vanheim: bogowie furgonetek (świat średni). Zdrowie, moc, naturalna energia. Świat uczuć, emocji i doznań. Zarządzanie stanami.
38. Mir Midgard: świat ludzi (świat średni). Rzeczywistość fizyczna, związki między ludźmi, praktyczność, realizm. Wzmocnienie więzi i obecność solidnego rdzenia wewnętrznego. teraźniejszość.
39. Świat Jotunheim: świat gigantów (świat średni). Świat rozwoju intelektualnego, idei, myśli, niestandardowego myślenia. Nowe pomysły, nowe plany, dążenie do przyszłości.
40. Świat Nifelheim (świat niższy), świat lodu i ciemności, świat lodowych olbrzymów. Świat przyczyny i skutku, karmy i programów karmicznych. Ostrożność i rozwaga. Ciemna strona osobowości.
41. Świat Alfheim: świat elfów światła (górny świat). Świat rozumu Zdolność urzeczywistnienia iluzji. Kształtować przyszłość. Marzenia, fantazje, sny. Świat kreatywnych ludzi.
42. Świat Asgardu: świat bogów Asów (wyższy świat). Świat liderów, którzy wiedzą jak, wiedzą i potrafią przewodzić innym ludziom. Zarządzanie swoją rzeczywistością. Narodziny boskiej świadomości.
43. Drzewo Yggdrasil - podejście systematyczne. Praca ze strukturą światów. Wolność wypowiedzi.
https://sansara.com.ua/kartyi-taro-oraku...agii-36657
https://astro-taro.com/all/dolgozhdannaya-novinka.html
https://prom.ua/p1529952984-karty-orakul-misteriya.html