Piękne słowa i obrazy

   
Landscape
George Vincent (1796–1831)
Victoria and Albert Museum

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
View near Norwich, Norfolk
George Vincent (1796–1831)
West Northamptonshire Council

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

Czas, im bardziej jest pusty, tym szybciej płynie.
Życie pozbawione znaczenia przemyka obok, jak pociąg niezatrzymujący się na stacji
Carlos Ruiz Zafón, Cień wiatru

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Landscape with Figures
George Vincent (1796–1831)
Leeds Art Gallery, Leeds Museums and Galleries

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Landscape with Cottages and Tinker
George Vincent (1796–1831)
Nottingham City Museums & Galleries

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

W tym właśnie sęk, że Czas nie znosi, aby go zabijano.
Gdybyś była z nim w dobrych stosunkach zrobiłby dla Ciebie z twoim zegarem wszystko, co byś tylko chciała
Lewis Carroll, Alicja w Krainie Czarów

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Castle Ashby, Northamptonshire
George Vincent (1796–1831)
Nottingham City Museums & Galleries

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
A Distant View of Pevensey Bay, the Landing Place of King William the Conqueror
George Vincent (1796–1831)
Norfolk Museums Service

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

Życie ludzkie jest zbudowane z czasu. 
Nasze dni, nasza zapłata mierzone są w godzinach, nasza wiedza wyznaczana jest przez lata. 

Chwytamy w ciągu dnia kilka minut na przerwę na kawę, a potem czym prędzej biegniemy do biurek, spoglądamy na zegarek, żyjemy od jednej wizyty do drugiej. 
Mimo to, nasz czas kiedyś się kończy i w głębi duszy zastanawiamy się, czy przeżyliśmy dobrze te wszystkie sekundy, minuty, godziny, dni, tygodnie, miesiące, lata i dekady. 
Wszystko wiruje wokół nas - praca, rodzina, przyjaciele, kochankowie... chciałoby się krzyknąć "STOP!", rozejrzeć się wkoło, zmienić porządek paru rzeczy, a potem ruszyć znowu
Cecelia Ahern, Na końcu tęczy

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
View on the River Yare
George Vincent (1796–1831)
Southampton City Art Gallery

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
View in the Highlands
George Vincent (1796–1831)
The Fitzwilliam Museum

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

Korzystaj z czasu, który masz.
Nie martw się o to, co przyniesie jutro.
Ciesz się tym, co masz w danej chwili"
J.A. Saare, Dead, Undead, or Somewhere in Between

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
A View of Suffolk
George Vincent (1796–1831)
Sheffield Museums

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Entrance to Loch Katrine, Moonlight, Highlanders Spearing Salmon
George Vincent (1796–1831)
Norfolk Museums Service

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

Tylko człowiek odmierza czas.
Tylko człowiek wybija godziny.
I właśnie dlatego jedynie człowiek doświadcza paraliżującego strachu, którego nie zniosłoby żadne inne stworzenie.
Strachu przed tym, że zabraknie czasu
Mitch Albom, Zaklinacz czasu

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
On the River Yare, Norfolk
George Vincent (1796–1831)
Norfolk Museums Service

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Bramerton, Woods End, near Thorpe, Norfolk
George Vincent (1796–1831)
Bolton Museum and Art Gallery

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

Przemijamy.
Stare ustępuje miejsca nowemu, w ten sposób świat posuwa się naprzód.
Ale pamiętajmy o tych, którzy odchodzą-ta pamięć daje im nieśmiertelność
Rafał Kosik, Felix, Net i Nika oraz Pułapka Nieśmiertelności

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
A Shady Country Road
George Vincent (1796–1831) (attributed to)
Victoria and Albert Museum

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
An English Farmstead
George Vincent (1796–1831) (attributed to)
Wolverhampton Art Gallery

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

Pytanie: co robić, by nie tracić czasu?
Odpowiedź: doświadczać go w całej jego rozciągłości.
Środki: spędzać dni w przedpokoju u dentysty na niewygodnym krześle;
przesiadywać na balkonie w niedzielne popołudnie;
słuchać wywiadu w języku, którego się nie rozumie;
wybierać najdłuższe i najmniej wygodne marszruty kolejowe i jechać oczywiście na stojąco;
stać w kolejce do okienka, gdzie sprzedają bilety do teatru, i nie wykupić biletu itd., itd.
Albert Camus, Dżuma

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Evening Twilight
George Vincent (1796–1831) (attributed to)
Nottingham City Museums & Galleries

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 488 gości