Gemma-Kamea, Intaglio

   
Cameo de Diane z Poitiers
Co jest bardziej niesamowitego w tym klejnocie
Według katalogu BNF (Biblioteka Narodowa Francji) popiersie Diane de Poitiers, Babelon wyjaśnia nam, że głowa i klatka piersiowa są w kryształu górskim, włosy i reszta są emaliowane na złoto, to jest jest dziełem XVI wieku. 
Z tyłu czytamy: EPHESIORY.OEA. MAGNA DIANA. 
OEA O to grecka Theta 
źródło
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Cameo Morhin z 16 wieku, od 1602 do 1608, opuszcza warsztat Girolamo Miseroni, Mediolan około 1522 - 1600
Artysta: Biovani Ambrogio, 
Agat, czarny i czerwonawo-brązowy, otoczenie jest złote, emaliowane. H. 4,8 (6,4) cm, szer. 3,5 (5,3) cm
Kunsthistorisches Museum, Wiedeń, Kunstkammer prawdopodobnie z Coll of Rudolph II w Pradze.
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Cameo in Cornalie between 130 and 150 BC, modern gold mount.
Bust of a young prince diademed. His coat slipped from his left shoulder revealing his shoulder. 
With his right hand he holds a volumen.
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Kamea reprezentująca rodzinę cesarską, od lewej do prawej: Septymiusz Severus, Julia Domna, Geta i Caracalla 
(Biblioteka Narodowa Francji: Gabinet monet, medali i antyków - Paryż)
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Kamea z kości słoniowej, pochodzi z I wieku i została odkryta w Pompejach
źródlo

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Jest to kamea wyrzeźbiona we włoskim jaspisie, prawdopodobnie z XVII wieku.
W nowoczesnej oprawie w złotej   
kamea wysokość: 3, 6 cm.
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Kamea  reprezentująca popiersie cesarza Tyberiusza
Sardonyx
Dzieło XVII wieku jest także jednym z kamei z kolekcji Yvesa Saint Laurenta

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Cameo Heliotrope
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Jest to ciekawa kamea, w Agacie, która reprezentuje triumf Bachusa 
Pochodzi z XVI lub XVII wieku
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Dzieło tego Cameo jest niezwykłe
Ta kamea, uzyskana w 1796 roku, jest kameą Muszli o wymiarach 6,7 cm na 4 cm, a autor w XVI wieku we Włoszech przedstawił tłum znaków, scenę bitwy na tak małej przestrzeni.

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Kamea w Chalcedonie, emaliowany złoty wierzchowiec, wykonany przez Jeana De Fontenaya.
Głowa Henryka IV, z profilu po prawej, ubrana w skórę lwa zawiązaną pod szyją. 
Jest to prezent Chevaliera de Béthune w styczniu 1693 r. Dla gabinetu medali
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Cameo d'Italia z połowy XVI wieku 
Agat Onyx ma trzy warstwy, popielaty biały i popielaty róż.
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Złoty naszyjnik, kamea z muszli, turkus i naszyjnik z pereł z nasion z początku XIX wieku, wisiorek, broszka i komplet kolczyków
źródło
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Drobny naszyjnik, złożony z 6 kremowych kamei z muszelkami przedstawiających tańczące i grające muzykę  amorki, w czarnej emaliowanej ramie
Pasujące zawieszki do uszu, każdy zestaw z 1 kameą przedstawiającą Wenus z Kupidynem i Maenad z Kupidynem. 
ca. 1820.
źródlo

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Labradorite cameo, diamond and pearl locket-brooch, circa 1890
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Heracles and Cerberus.
Sardonyx. Roman. 1st century BCE — 1st century CE.
Workshop of Dioskourides.
3.8 × 3.3 cm.
Saint Petersburg, The State Hermitage Museum
źródlo

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Prawdopodobnie Rzym, XVII wiek Dm 5,4 cm. 
Okrągła kamea, warstwowy agat, tło szarawo-brązowy z jasnymi wypustkami, później srebrna rama.
 Reprezentacja znanego konnego posągu cesarza Marka Aureliusza na Kapitolu
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Death of Adonis' Cameo, c.1862, Italy, by Maria Elisa Pistrucci
Śmierć Adonisa, ok. 1862, Włochy, autor: Maria Elisa Pistrucci.
Agat

Death of Adonis' Cameo, c.1862, Italy, by Maria Elisa Pistrucci. Silver pendant with claws securing layered agate cameo of the Death of Adonis. Venus accompanied by her attributes, a swan and turtle doves, discovers the handsome youth lying dead on the rocky ground, his dog crouched beside him, watched by the Three Graces standing under a tree. Signed M. E. PISTRUCCI, for Maria Elisa Pistrucci
źródło
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Klejnot z przezroczystej ciemnozielonej pasty szklanej, z wygrawerowanym profilem górnej części siedzącej Fortuny;
 nosi luźny, przezroczysty chiton i diadem oraz róg obfitości.
Kultura / okres Roman Imperial
Data 27BC-14
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Szklana pieczęć
1 wiek pne
okres rzymski
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Kamea agatowa cesarzowej Katarzyny II jako Minerwy, około 1780 r
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz

   
Antique Coral Cameo of Zeus
W rzeczywistości bardziej trójwymiarowa rzeźba niż kamea
Potężny Zeus jest po mistrzowsku ręcznie rzeźbiony (bardziej niż prawdopodobne we Włoszech) z dużą płaskorzeźbą, w bogatym czerwono-pomarańczowym koralu śródziemnomorskim w tej wyjątkowej wiktoriańskiej broszce 
Około 1875 roku. 
Pięknie wykonana włoska rama jest wykonany z 18-karatowego żółtego złota.
Rzadkie i wspaniałe znalezisko. 2 na 1 3/4 + cale.
źródło

[Obrazek: attachment.php?aid=75737]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 57 gości