[
attachment=28161]
Wiktoriańska kamienna kamea i wisiorek ze złotej broszki około 1890 r.
Składający się z owalnej rzeźby przedstawiającej profil kobiety ze skrzydłami na kłębiastych chmurach, w ramie z żółtego złota, oprawionej w 14-karatowe żółte złoto.
źródło
[
attachment=28159]
Broszka Cameo z 18-karatowego żółtego złota, i Agatu
Ta wspaniała, zabytkowa broszka przedstawia lewy profil kobiety z podniesionymi włosami, wygrawerowaną w jednym kawałku agatu.
Francja , około 1850r.
źródło
[
attachment=23563]
Ręcznie wykonana wiktoriańska kamea lawowa wyrzeźbiona w broszce z wypukłym nadrukiem
Lawa i Srebro
Styl wiktoriański, koniec XIX wieku
źródło
[
attachment=23564]
Ta imponująca i szczegółowa wiktoriańska broszka z kameą przedstawia scenę ofiary z trzema dziewicami pod drzewem owocowym.
Montowany w 15-karatowym złocie i otoczony granatami.
Koniec XIX wieku
źródło
[
attachment=23565]
Camea, srebrna broszka 1919r.
autorstwa Karl i Maria Berthold
Venus , materiał muszla
źródło
[
attachment=23568]
Broszka z 14-karatowego złota z neoklasycznym wklęsłym sardonyxem
Prawdopodobnie Rzym, ca. 1820–30.
Pochodzenie
Dawna kolekcja księcia Stanisława Poniatowskiego; sprzedany na aukcji przez Christie's London, 29. 04. - 21. 05.1839, seria 1148; John Tyrrell, Esq. (1841): 1099; Lord Monson; sprzedany na aukcji przez Christie's, Londyn, 27.06.1854, seria 148; Prywatna własność, Belgia.
źródło
[
attachment=23571]
Cornelian, w złotej oprawie
Aleksander przecina węzeł gordyjski, za pomocą którego wózek jest przywiązany do postumentu podtrzymującego postać Jowisza;
kapłan i wojownik stoją w pobliżu. Podpis: Dioskourides.
Poniatowski „Pierres gravees antyki”, klasa VIII.68; Christie's, nie. 718; Tyrrell, nie. 1182; teraz Lozanna, kolekcja prywatna
źródło
[
attachment=23572]
Cornelian, w oryginalnym złotym uchwycie z czarną emaliowaną linią
Flora przedstawia tajemniczy kwiat Juno. Podpis: Euodos ep.
Poniatowski „Pierres gravees antyki”, klasa I. 102; Christie's, nie. 85; Tyrrell, nie. 68; Londyn, Market, Bonhams, 5.12.2002
źrodło
[
attachment=23573]
Cornelian, osadzony w bransoletce
Deadalus i Icarus tworzą skrzydła. Podpis: Aglaos
Poniatowski „Pierres gravees antyki”, klasa 4.277; Christie's, nie. 631; Londyn, Market, 2006
źródło
[
attachment=23576]
Cameo - Fall of Icarus
Italy ca. 1580-1620
Onyx
Hermitage, Saint Petersburg
[
attachment=23577]
Cameo - Julio-Claudian Prince
Italy 16th century
Agate
Hermitage, Saint Petersburg
[
attachment=23578]
Ottavio Miseroni - Mary Magdalen
ca. 1610
Cameo in commesso relief (Agate, Jasper, Carnelian, Chalcedony)
Kunsthistorisches Museum, Vienna
źródło
źródło